» Kärlek till sporten

Det är sånt här som får mig att inse hur jävla mycket jag går miste om. Att vi se deras glada ansikten blir som en smäll på käften och rösterna blir mindre.

Piiiiin, råkade ta bilden med blixt.. Haha

Hallojsan, sitter på bussen påväg hem från fotbollsskolan (jag är ledare och inte spelare om ni undrar)
I vanliga fall brukar jag ha runt 50st 08 (dom är många fler på hela skolan, men jag fick den största gruppen med dom minsta ungarna... Mitt flesta år sol ledare också) Men idag eftersom det regnade, det är tidigt på morgonen, och vi fick byta plan till en vanlig gräs i stället för konst, så var det bara runt 20. Både roligt och tråkigt, eftersom man vet att ungarna vill dit, men antagligen inte föräldrarna som vill eftersom dom får stå på sidan och kolla. Men också väldigt skönt eftersom 50 ungar på tre ledare, kan bli liiiiite mycket ibland.
Men det rullade på bra idag, inga konstigheter där.

Lite senare idag kommer nog jag och Frida åka på bio, beroende om vi får/kan. Dock har vi inte bestämt oss om vilken film vi ska se. Har ni något förslag på en bra film som går på bio just ju?



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback