» Idag

Hello everybody
Idag i skolan så hade vi inget Eval, vilket gjorde att jag hade släpat med mig en massa böcker i onödan. Väskan var tung som sten och man kunde knappt stänga den. haha
Vid lunch tog jag busssen hem. 
Till lunch så fixade jag i ordning rester från igår, det blev bulgur med kött och tzatsiki. Nu sitter jag helt utsträckt i soffan och kollar å biggest loseer, känner mig latare än någonsin. haha
 
Vid tre ska jag ta bussen och möta mamma nere vid träkvista, vi ska in till vb och kolla i en butik jag har velat åka till nu ett tag. Efter det åker jag hem direk, för jag tror mamma skulle hämta upp E och kolla på kattungar. Men vet inte om jag pallar att åka med...
 
Bild från i morse
 
 Vi får se ikväll hur det blir om MAlin kommer hit eller inte. Hon åkte hem tidigare pga huvudvärk, och jag börjar känna mig litte hängig. Men vi skulle höras lite senare, så vi får bestämma något då.



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback