» Uran hit och uran dit

Usch vilken dag.... Den här dan har kännnts såååå himla trög hittills...


Började med imorse, jag måste ha stängt av alarmet direkt när det började låta, för om jag gör det, vaknar jg aldrig riktigt till.
För mamma väckte mig ca 30min innan bussen gick. Tur att frukosten redan var klar, så den var det bara att slänga i sig. Sen på svenskan fattade jag inte ett piss, vi pratade bara lite, så det lektionen kändes bara som om den var helt onödig. På matten gick vi bara igenom kapitlet som varit, sen så pratade vi bort den. Haha, så den gav inte heller så mycket...
Men efter dom vanliga lektionerna hade jag min vanliga extra lektion med Carina, där gick det bra. Blev tror jag helt klar med min skrivuppgift om kärnkraftverk. Visste ni att ta.x uran har en halveringstid på 450000000år?

Sitter nu och väntar på stt mamma ska hämta mig från skolan,  sen blir det raka spåret upp till landet. Ska bli kul att se morfar... Igen :D



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback