» Godnatt

 
Ligger i sängen och funderar över meningen med livet, kom inte fram till något. Det gick inte heller bättre när katten kom och satte sig sådär lite random i ansiktet. Mina tankar blev så att säga inte bättre pga det...
 
Är dock också avudsjuk på alla människor ,stora och små, som är ute och har en NORMAL fredag, och inte som jag och är hemma och tycker synd om mig själv och min jävla näsa och huvud somm nyss blivit mosad av en katt och lite av huvudvärk som nog försöker och spränga det.
Nu har jag använt mig av en hel den "och," så nu får det bli något annat som håller ihop mina meningar.
 

Så för att komma på andra tankar och (fan, en till) att glömma alla andra och börja tänka på mig, så slutade det med x antal nya egopicks med webkameran på datorn. ni får dom fina, dom andra snyggingarna behåller jag nog själv, i papperskorgen...
 
Digga min fina DIF tröja. den är fin som en solig sommardag. Borde bli poet känner jag.
 
Nu ska jag i alla fall försöka sova. önska mig lycka till så hörs vi mera i morgon.♥
 


Louise
14 September, 2013 - 23:52 / BLOGG: http://www.hemligalouise.se

Gud vad vacker du är! Jo på mitt matschema står det 0,5-1 dl och självklart blir det 0,5. men använder du dig inte mycket av turkisk yoghurt? det får mig att känna att det är lite nyttigare eftersom att yoghrt är otroligt bra! Det jobbiga är att såsen ALDRIG tar slut. hatar det.. :(

Svar: sant.. Mamma är inte lika snäll där utan tvingar mid till 1dl.yapp, dagligen använder jag mig av det. Men jag har gjort tzatsiki, vilket gör att hälften blir nästan gurka, så då som sagt känns det mera okej.Men det jag hatar mest är när man är ute och äter, och sen måste man äta upp allt som man får... :( Har du också så at du inte får lämna något kvar?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback