» Vad tycker du?

 
 
Den som har den bästa kommentaren och tankarna enligt mig och som äger en blogg, kommer få vara en av mina länkar i ett tag framöver.


angelica
18 Oktober, 2013 - 15:24 / BLOGG: http://angelicabengtsson.blogg.se

Vad är en perfekt blogg!?
För mig är det en vardagsinriktadblogg där man får ta del av bilder, texter, musik, träning, glädje, lycka, sorg.. allt. En blogg som handlar om LIVET. En blogg där inte allt är perfekt.
Livet är inte en dans på rosor, alla har motgångar och det ska synas. Allt är inte glitter och glamour och allt är inte så perfekt. Man mår dåligt. Man är sjuk. Man lyckas inte med allt. En perfekt blogg för mig innehåller också massa tankar och åsikter. Men, vad innebär perfekt? Ingen av oss definierar det lika och just därför tror jag aldrig att en perfekt blogg kommer finnas.

Sara
24 Oktober, 2013 - 15:24

Jag tycker en bra blogg ska vara uppdaterad ofta! Mycket bilder!

Emelie
24 Oktober, 2013 - 15:24

En bra blogg ska vara personlig, men enda annorlunda. Man ska känna igen sig i hur bloggaren är och gör, men enda få det att värka intresant.

Anonym
24 Oktober, 2013 - 15:24

Det finns ingen perfekt blogg

Angie
24 Oktober, 2013 - 15:24

Hmm... Jag tycker den perfekta bloggen ska ha mycket tips och sånt som man själv kan använda. Mycket mode men även egna personliga grejer. Jag tycker att en bra bloggare ska vara originell.


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback