» Usch och fy

Shit va tråkigt väder det ör ute! Vill bort härifrån, vill också utomlands. Bara ligga på nån strand, långt härifrån. Ta en massa kort och skicka hur varmt det är just nu i skuggan till alla jag känner....
Trodde jag aldrig skulle komma upp i morse. Men det löste sig. Kiwi bestämde sig för att väcka mig, hon så att säga lyckades. Jag vaknade, och det kändes som om min mage skulle få ett hål. Hon och hennes tassar... Stora tunga tassar och mycket energi, blir inte bra, inte alls. Så nu sitter jag här på bussen grymt taggad på syslöjd som väntar när jag kommer till skolan HOOOOST*


Agnes Bjurek
24 Oktober, 2013 - 08:09 / BLOGG: http://agnesbjurek.blogg.se/

Åh, så skönt det skulle vara att åka till ett tropiskt land nu! Bort från allt regn och rusk! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback