» undrar vad jag kan ha fått

För ett tag sen gick jag med i tävlingen på Mohammedis blogg (LÄNK) där man skulle skapa en outfit på sidan Stylight (LÄNK) Så jag jag in där och skapade mig ett konto, man ar ju inget att direkt förlora, och hör och häpna! jag var en av dom 3 som van!
Fick detta mail för någon vecka sen
Looken jag vann med
Så idag när vi åkte till morfar och jag kollade i brevlådan fanns detta paket :D
 


J o j z y ♛
16 Oktober, 2013 - 18:43 / BLOGG: http://jojz.blogg.se/

SV: Vet inte riktigt... har alltid typ bloggat.. fast på olika bloggar..
Så det känns konstigt att inte göra det :D
Men hur jag började från första början, var väl bara för att jag ville testa. Men det är riktigt kul tycker ja ^^'

Ha en bra kväll ~


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback