» Oktober. Ny månad nya tag

Äntligen ny månad, vilket betyder nytt internet :D wihiio. Jag var tvungen att överleva dom sista dagarna förra månaden utan något internet alls... Och hemma så var det något knas, så inte ens där kunde jag göra nått. Det var ett helvete, haha jag är inte alls beroende typ, sjukt jobbigt när man är van att te.x snabbt brukar kunna googla upp något, eller sms. Jag smsade gratis genom internatet till alla med iphonen, ja ni vet när man skickar blått... Så även det krånglade... :(
 
Gammal bild, från förra veckan dock. Haha
 
Men men, ny månad, ännu en dag närmare jul och sön. Shit, det är fanimig inte långt kvar till julafton... Måste snart börja handla julklappar, vilket dock är väldigt kul, men endå. 
Oktober.... Måste vara den jobbigaste månaden på året, den och april/mars. Dom här "mellantings månaderna". När det bara är kallt och blött ute. Det ska antingen vara sommar eller vinter, annars får det vara.
 
Slutade 12 idag i skolan, bussen gick 45 min senare så jag han gå in på Ica och köpa blåbärssoppa, inte till mig alltså, usch nej.... Mamma vart dålig i natt, så hon är hos läkaren nu och kollar upp var det var, hon trodde hon hade fått magkattar eller något liknande. Så innan sov jag inte så mycket... Usch, klarar inte av att höra andra spy, eller må dåligt för den delen. Konstigt nog kände jag inte alls av sömnbristen, jag har känt mig pigg och dagen rullade på ganska snabbt.
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback