» Idag

Knas vecka säger jag bara.... Kom nyss hem, sjuuuukt trött, med världens huvudvärk på det...

Den här väcka har som sft varit full, inte varit i skolan, men på heltidsmöten med en massa andra.

Igår som jag över hos Frida, hann knappt komma hem innan jag stack igen. Haha, som det ska vara. Sjukt skönt att få komma dit, och bara kunna slappna av! Få är sånna där periodare, fört träffas vi nästan varje dag, sen blir det som ku och vi inte har sett på nästan två veckor utanför skolan.
Men jag kom dit ganska sent, så vi satt mest och pratade och bara hade den anmält bra, även fast det vi pratade om inte är så anmält, eller bra. Löv u.

Idag var det skola, jippie, har fan saknat den, trodde ALDRIG jag skulle säga det. Vi hade först IUP, där jag jobbade med min svenska, sen NO där vi skulle bygga robotar som skulle fightas.(ingen blev klar, så vi var tvunga att plocka iho den igen :( men men, nästa gång så!) sen efter det ade vi spansk där vi ja jag skämtar inte fick kolla på film (!) på spanska dock, men ändå! Haha

Åkte sedan hen då vid lunch, käkade och bakade sedan bullarna till imorgon. Våran klass ska då som sagt stå ich sälja fika utanflr Klädbytardagen.

Sen med dom vet klara kom Hanna över och provsmakade dom ;) dom fick tydligen hem.



Idag på kvällen så var jag med Malin och hjälpte till inför Klädbytardagen i morgon. Haha, vi åkte typ runt med vagnar i skolan. Känns fel att vara dör på kvällen. 

Kol så att säga precis hem, mamma maserade nyas min nacke, så jag har skrivit på det gör inlägget i två delar. Haha. Snart blev set att sova, ska vara där borta vid skolan 7.30 :(

Godnatt, hoppas ni också haft en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback