» idag och i morgon


 
Hallojsan, är så trött just nu så det känns som om jsg håller på att dö. haha. Måste gå och lägga mig nu känner jag. Morfar är här, så det blir att sova nere hos mamma....  Kommer dö av värme slag om jag måste sova med både henne och alla djur :O
Efter vi hade variit och handlat till idagen idag stannade vi i skogen så hundarna fick springa, mamma fick även ställa upp som fotograf .-Tjoo hoo, sa hon (noooooooot!)
 
 
Blus HM | Kjol HM | Strumpbyxor Ullared | Jacka Vera Moda | Halsduk/sjal Åhlens
 
________________________________________________________________________________
Jo om i morgon. I somras såg jag påvägen hem från fotokurs så såg jag en lapp som hängde i brommaplan om en fototävling på rosendal som ligger på djurgården Temat var en bild från deras trädgård. Och bara för att man kunde, för det kan inte skada att försöka, så åkte jag in dit efter att jag hade varit på kursen dag efter. Den "fotograferingen" blev också som en invigning av mitt tele-objektiv.
Det var sjukt mycket fåglar där i trädgårde sårskilt kråkor, så det blev mest bilder på dom, men min favorit var en bild på en kråka och på ett löv som hänger. Så när jag kom hem skickade vi alla fall efter dom för man skulle skicka in dom som papperskopior och sen postade jag dom till dom som häll i tävlingen.
 
För någon vecka sen fick jag ett samtal ifrån dom där dom sa att jag hade fått ett "hederspris" för min bild med kråkan. Ett pris som särskilt hade tagit med, som ett undantag eftersom dom tyckte den var så fin. Tjooohooo. Så Därför ska jag in till Rosendalsträdgård i morgon och ta emot det där priset :D
 
Gud vad jag känner att jag skröt med det här inlägget... Usch till det, men jag hoppas ni är glada för min ksull, typ :)


Malin
05 Oktober, 2013 - 23:41

Grattis igen! Du är såå duktig babe!

Svar: taaaaack älskling :D
My Fredblad

Linsieh
05 Oktober, 2013 - 23:41 / BLOGG: http://linsieh.blogg.se

Fin blogg!

Svar: Tack så jättemycket :D
Hard et varit en bra dag?
My Fredblad

Elin Horn
09 Oktober, 2013 - 23:41 / BLOGG: http://horns.blogg.se

Jag hittar tyvärr inte till din veckan blogg! :(

Svar: Ojsan, har visst blivit litemycket inlägg på sistone ;) Här är i alla fall länken http://fredblad.blogg.se/2013/october/veckans-blogg.html
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback