» Idag

När mamma var ute med hundarna, följde jag med ;)))
Har fått knäppen av att bara ligga still dör hemma. NU ÄR JAG TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK. Och det hjälpte faktiskt, är mycket piggare nu, så i morgon blir det skola som vanligt.

Tog med kameran på promenaden. Och gissa vad.... Såklart glömde jag minneskortet..... Bra bra My. Är det inte att jag glömt ladda bageriet är det det hör, bästa gång glömmer jag väll hela kameran hemma också... Thank Good för att 5:an har helt okej kamera. Så det blev lite mobilbilder.

Åhhhhh, älskar hösten med färgerna! Så grymt fint allt blir! Men kylan.... Den kan gå och ta sig.

Outfiten idag bestod av ett par höga jeans jag har fått av Julia | en oversizad stickad tröja, Som jag btw hatar, fattar inte varför jag har kvar den, separationsångest kanske? | Mina vanliga hederliga dr martens ( dom passar till allt, enligt mig) | "nya" jackan, som jag inte riktigt har börjar använda men haft i garderoben sen några månader tillbaka | min nya älskling, scharfen sjukt varm konstigt nog.


tove
18 Oktober, 2013 - 21:19 / BLOGG: http://flawsandall.devote.se

så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback