» Godnatt

Tack igen för igår tjejer sjukt kul! Vi får göra om det igen tycker jag allt!

Bild snodd från Fridas instagram.

Vakande i morse runt 8 av att Frida och Joanna åkte hem, dom skulle båda provrida några hästar, därför var dom tvinga att åka tidigt. Men jag och Malin fortsatte sova. Vi gick sen upp runt 11 och hade en mysig segig morgon.

Men vi "höststädade" lite också. Plockade in studsmattan, krattade löv osv. Så vi fick lite gjort också!

Hon åkte hem runt 4, och jag sten dog efter det. Haha. Somnade ei sängen med mobilen i handen. Vaknade sen av att jag fick ett sms från 3 om att mitt internet hade tagit slut. Ingen rolig syn, när man precis vaknat upp :(


Mamma skulle gått på bio i centrum med Annce, men hon kunde inte. Så jag hoppade in istället för henne. Vi såg på the butler. En film om en butler, menar du, haha, som hade arbetat hos presidenten i USA. Faktiskt ganska bra och intresant film. Rekommenderar den faktiskt! Jag missade dock början. Smart som jag är gick jag på toan, haha.



Nu ska jag sova, sjukt trött. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback