» Godnatt

Idag redan när jag vaknade var jag på något konstigt humör, rastlös rentutsagt. Så jag följde med mamma när hon gick ut med hundarna med Anneli. Efter det åkte vi hem, hon skulle sen med henne till Ikea, men eftersom jag inte ville stanna hemma elle råka med dom ringde jag J. Hon skulle på bio med T, så jag jämkade med dom :) (farför blir det alltid att jag skriver namn med bokstäver, haha?)

Vi såg i alla fall Gravity som hade premiär igår inne på sergel. Ganska bra, riktigt coolt gjord och vi såg den i 3D. Så om man ska se den, gör som vi och se dem i 3D, tror inte det blir samma ska annars.

Vi såg den ganska tidigt, den gick 15.50, så vi hann käka på donken påvägen hem med ändå vara hemma relativt tidigt.
Eller man skulle kunnat vara om man inte är smart som My och missar sin hållplats + en till. Och sen när hon väl märkte det och tryckte på knappen åkte såklart busschauffören förbi den stationen och var också nära på att missa nästa också... Så mj var tvungen att springa fram för att skrika att han skulle stanna så hela bussen stod och stirrade på henne. Så hon sen var tvungen att gå tillbaka tills en stationen för att ringa mamma som så tur var var hemma och kunde hämta upp henne.

När jag efter allt kom hem. Var jag fortfarande rastlös, så jag gick lite med kiwi och kastade pinne i hagen bärandes med en katt runt nacken, and I'm not kididng... Haha, Lollo älskar att ligga på nacken och hänga, så hon gjorde det nu också. Pratade också lite snabbt med J på Skype också.


Nu på kvällen har jag inte gjort något särskilt roligt. Övade dock på att locka håret
Resultatet




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback