» godagens

Hallojsan allihoppa hoppas att ni har haft en bra Onsdag! Den här veckan har varit okej, ganksa tung då jag inte gick i skolan, utan vart tvingad att gå på en helvecka med med en massa andra.
Trodde inte att det alls skulle bli bra, hade variit bättre utan, men sånt ät livet. Går ganska bra ihop med resten av gruppen, så det är väll ett plus.
 
Bild från igår när jag försökte  få med "hösten" lite svårt dock utan självutlösare... Men pappa har fixat den JIPPIIIIII, så i morgon kasnke det hoppar uppp lite nya bilder ;)
 
Sitter just nu med en kopp te i soffan och kollar på Desertmästarna (LÄNK) med mamma efter att ha rensat ut både garderob och märkt upp en massa kläder.
Mamma är med i något som heter klädbytardan, vilket gjort att jag också har fått vara med och hjälpt till. Det är då en grupp (just nu bara kvinnor och barn) som ordnar som en stor "loppis" med barnkläder. En massa människor kommer dit på fredagen och lämnar in kläder som man satt namn och nummer, samt pris. Sen dagen efter, på lördag alltså kan man komma dit och handla. ca 40% (har du skrivit på lappen 10:- får du sedan 6:-) av det man säljer ett plagg för, tar vi som "Lön" dock går dom pengarna till att driva viadare allt, så man kan säga att vi arbetar som volontärer ;) 
 
I morgon blir det att gå upp tidigt igen och åka in till stan :( Men idag var jag smart och tog med spanska boken och satt och plugagde lite, det ända problemet var att när jag var framme trodde jag att jag skulle spy... Blev sjukt åksjuk av att bara stirra ner. Dock inte när vi väll var i farten....



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback