» Fredag

Nu är jag och mamma påvög in till bion. Vi kommer möta upp Paulinas och hennes mamma inne vid kista och käka innan vi ska gå och se jag är bäst. Passande titel? Haha.

Nu har jag officiellt höstlov tjoho. Har inget direkt planerat, skämta bara.
Idag bio med P
Lördag ha spakväll med tjejerna? Kom inte ihåg hur vi bestämde, om vi bestämde nått.
Söndag kommer några över på fika myspys
Måndag fota Frida och hästar, sen sova över med tjejerna tjohoo
Onsdag möte och sjukgymnast
Torsdag ska jag vara med i en inspelning med SVT taggad.
Fredag-söndag omg, inget planerat.

Tänkte ta med en bild, men ni vill inte ens se dom jag har på telefonen 50% ego picka och resten är på hundarna, kanske nån enstaka på Frida mör hon smått telefonen. 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback