» BLOPPIS

Helsjan, jag la nyss ut en annons på blocket om ett par skor och en jacka jag tänkt sälja. Båda pga fel storlek så jag ej kan ha dom och inga andra fel.
 
 
 
Skor:
Högklackade lite platå skor från Scorett. Nypris 599:- säljs nu för 400:-
Snygga och smart design med dragkedja på insidan som gör att man enkelt kan ta och av på dom snabbt och smidigt kan få av och på dom.
Storlek 39
Aldrig använda.
 
Jacka:
Mariblå Hollister jacka. Nypris 1500:- Säljs nu för 400:-
Smart och n´snygg design med skärp för att framhöva midjan.
Strorlek L, men enligt mig passar den både M & S lika väl.
Varmt och jättemysig med pälskrage som lätt kan tas bort och skärp.
Endast använd under förra vintern
 
OBS Jag kan ej frakta sakerna alltför långt!


felicia
07 Oktober, 2013 - 21:13 / BLOGG: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Sv: ja :D

Tilda
07 Oktober, 2013 - 21:13 / BLOGG: http://pmsblogg.blogg.se

Kan du visa en bild när du har jackan på dig? :) vill ha!!

Svar: Hejsan, har du mail eller KIK så kan jag skicka över lite bilder :) vart någonstans bor du? För jag ska in mitt Stockholm och Södermalm i dag och bor utmot Bromma, om du vet vart det ligger? ;)
My Fredblad

Zöhre
09 Oktober, 2013 - 21:13

Intresserad;)

Svar: Hejsan, låter toppen. Men maila mig på [email protected] kan du skriva lite mer om vad och så ;)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback