» Bilder från idag

Hejsan, vart hemma idag också :( sjukt trött på at vara sjuk nu.... Men ville inte riskera att jag skulle gått idag, men blivit ännu sjukare eller rättare sagt att jag skulle blivit sjuk igen.
Men mamma åkte iväg vid ca 16 för att kolla på bio med E. Så då vart jag hemma själv. Men inte så länge som tur var för Frida kom över :D
Hon kondorens från stallet med Ronja, en tjej hon rider med som test red en häst.
När hon kom var jag påväg ut för att ta bilder, så hon fick agera lite fotograf också super haha.

Hon åkte i alla fall hem för 20 min sen, så satte mig nyss ned framför tv-kända igen och ska kolla på slutet av idol.

Ha en bra kväll allihopa!

 
Tagna av Frida
 


ida'
20 Oktober, 2013 - 21:02 / BLOGG: http://www.idatommila.blogg.se

ÄLSKAR din outfit :D

Matilda
21 Oktober, 2013 - 21:02

hur/vart redigerar du dina bilder?:)

Sofia
21 Oktober, 2013 - 21:02

Vart är klänningen ifrån? Sjukt söt btw


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback