» Bilder från idag från Rosendahl

Innan det började så gick vi in på fiket och mamma och morfar tog varsin bulle (och lite annat)
 
Jag försökte ta en bild på mitt "te-rök" men misslyckades ganska stort, haha. Nån som har tips på hur man fångar det? Har fösökt många gånger, men det blir anntidd dum-dum.duuuuum
 
Det var jättegulligt för själva fiket och lite annat låg i några längor av växthus som dom hade gjort om, jättemycigt. Tipsar er värkligen att åka dit. Dock var det inte det billigaste stället man kudne hitta.
 
 
Massa växthus och andra typiska trädgårdsgrejer fanns överallt vart man än tittade.
 
 
Lite av dom andras bilder i bakgrunden
 
Åhh,d en här stela när man inte vet hur man ska göra... haha
 
priset jag fick, en kasse med en massa saker. Den innehöll, en massa äpplen, nätt hembakat bröd och ett halsband.
 
Den typiska, tja, kolla vad jag fick leendet.
 
 
Dom tre bilderna jag skickade in och närbild på den jag vann med :D
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag! Min började bra, och nu på kvällen suger den. Inget att göra, får inte åka någonstans och det öser utanför.... kul
 
 


Milina
05 Oktober, 2013 - 19:14 / BLOGG: http://milina.blogg.se

Fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket :D
Har du haft enn bra måndag?
My Fredblad

emelie andersson
05 Oktober, 2013 - 19:14 / BLOGG: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

sv: tack så mycket :)
anledningen till att jag började blogga var väl för att jag tyckte det var kul samt att jag ville ha ett ställe där jag kunde skriva av mig lite då och då :) sen ökade intresset :D

Svar: Låter väll som en ganska bra anlednign ;)
Har du haft en bra måndag?
My Fredblad

emelie andersson
08 Oktober, 2013 - 19:14 / BLOGG: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

sv: min måndag var toppen, din då? :)

Svar: Den var faktiskt jättebra, jobbig med ny vecka och allt iförsig ;)
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback