» svar på tal

 
 
Q Hur många läsare har du ca per dag?
A. Jag har runt 30, men jag bloggar mest för att det är kul. Skulle dock vara roligare om bloggen spred sig och blev större ;)
 
Q. Vad har du för kamera? Vilken app använder du när du redigerar bilder på din mobil? Grym blogg! Kram
A. Jag använder just nu min Nikon D3100, en suuuper bra första kamera, sjukt lätt att lära sig och om man får tilld et rätt, kan man ta jättefina bilder med den.
Jag brukar oftast redigera dom i datorn, men om jag inte gör det använder jag mig av Snapseed eller dom vanliga Instagram effecterna. 
tack så jättemycket!
Q. Vart är klänningen ifrån? Sjukt söt btw
A. Klänningen är från HM
 
Q. hur/vart redigerar du dina bilder?:)
A. Oftast i daorn som sagt, men då redigerar jag dom i Pixlr.
Q. Vad är det för spel?
A. Absolut överrens, sjukt kul och livar uppd om mest tråkiga och stela stunderna. Dock måste man våga bjuda på sig själv lite.A nnars är det inte en sån bar ide att börja spela det.
Q. Vart har du köpt din jacka? Jättefin :)
A. På det mest fancy stället man kan tänka sig... Ullared :D
 
Q. Hej! Jättefin och bra blogg! Jag undrar hur lång är du? :)
A. Senast jag mätte mig var ja 175cm, tror jag :O Annar så är jag 174 ;)
 
Q. Vem har gjort din design? Skitfin! Lite roligare med bild i bakgrunden istället för helvitt :D
A. Jag har själv gjort den. Haha, slet som ett djur för att få den klar ;)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback