» nailskins.se

På Nailsskins.se LÄNK Så kan man själv designa sina egna "nagelskin". Sjukt kul och dte blir mera persolnlig. Och du slipper vara rädd för att någon harr lika dana naglar som dig själv ;)
 
 


M A T I L D A ♥
24 November, 2013 - 10:55 / BLOGG: http://matildaddahlberg.blogg.se

Tack för tipset! :D

sv. åh tack så mycket, vad glad jag blir! :D Väldigt svår fråga, tror jag började blogga för att jag gillar att skriva och berätta om mitt liv (lite egoistisk kanske, haha) men det vara bara vardags-inlägg, men sen började jag skriva det jag tycker om, sen har det blivit en dagbok för mig själv, gillar att kolla tillbaka på gamla inlägg, så roligt att läsa haha :D vad fick dig att börja blogga då? Du har också en väldigt fin blogg! :D

Svar: Det var så lite så ;) och tack så mycket!
Jag började att blogga för ja äääälskade att ta bilder (dom var då inte så bra, men mne. Jag var i alla fall stolt över dom) och ville att andra skulle få se dom. Så det började med en fotoblogg, med bara massa bilder. Till vad som nu är en ganska blandad blogg ;)

Har du hittils då haft en bra dag då?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback