» Maraton

Kanske inte maraton, men jag har sett 2 avsnitt. Men det är mycket för att vara mig.... Mohaha Käkar middagen i sängen, mamma kom med den. Ännu mer mohaha.
Dock så har jag publik av 3 hundar som gärna vill hjälpa mig att äts upp allt, men lite mohaha till dom också.
Bilder från idag, första på svenskan och andra när jag var påväg till bussen

Linne HM | Galsband Malin gammal | Kavaj Ginatricot | Jeans Cheep monday | Väska Kapahal | Boots/Skor Sko punkten | Halsduk/Scarf Åhléns 

Efter skolan var det möte igen, gick sådär..... Ville inte egentligen veta hur deg hade gått, men fick veta det ändå... Bra att dom säger hur duktig jag ör som försöker att inte bry mig, när som enda säger det. Men ingen har sagt något annat än att dom är dumma i huvudet.

Efter det åkte jag och mamma till Ikea och gick runt. Vi hittade inget speciellt, men vi köpte dock julgranskulor. Ute i god tid känner jag, haha. Men så i år ska våran gran vara silvrig och vit. Sen också lite omslagspapper och lite galgar, galgar går fan åt som smör hemma hos oss...  :O




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback