» Malin

Ikväll kommer Malin hit. Då blire ännu mer myspys. Känns som det var 100år sedan jag träffade henne :O Okej,d et var igår i skolan.. Mne alltså utanför skolan osv!
 
 
Fick den här jättefina gulliag fotoboken av henne igår. 
Jag sa att den skulle få ett eget speciellt ställe, så nu står den ovanför min spegel. Så jag alltid ser den :D
 
Malin. Min allra bästa vän! Vi har kännt varandra i nu över 15år, och många fler kommer det bli! Tänk.. Vi har känt varandra hela livet,d et är få människor som haft en sån fantastisk vän med isg hela livet? Dumma vi var som inte förstod det förens nu, lite sneare... :O
Som dom säger, efter 7 år man känt någon, är dte stor chans att man kommer ha kvar den personen i hela sitt liv. I så SKA det bli! Skiter om vi går på olika gymnasium! (för jag tror iiiiinte det blir så stor chans att vi tar samma, haha) men vi SKA träffas, vi SKA ses! Om vi så måste ta oss över länder för att komma till varandra, så kommer vi göra det.
Jag behöver dig, vem skule liksom annars ställa upp mian alla mina photoshotts, elel rnär jag har med kameran? Vem vet hur mitt rum skulle sett ut. Eller min garderob.... det vill jag inte ens tänka på... haha. För vem är det som har lärt mig att man ska ha Tjockt typsnitt  i början av ett inlägg, för det blir snyggare. Vem är dte som har lärt mig att man MÅSTE ha med dagen stips lite då och då i bloggen?
Om vi skaffar en lägenhet. Hur vi skule tejpa det tvärs över så ingen blandade sig ihop med varandra. hur din sida skulle vara stilfull, grått svart och lite rosa, snygga möbler, och sen mina. BAAAM med saker, pytefnuskdaker överallt. En snor grön vägg kanska?
När vi lbir gammla, ska vi självklart til samma ålderdoms hem. För vilka andra skulle kunna hitta på knasigheter som vi? Så vi kan åka runt på vargnarna och spela in, som vi gjord epå Bauhause. Ta massa egobilder som börjar som en seriöst fotograferiing som sedan övergår till en massa bilder med mycket skratt i sig #swagyolo är våårt motto sister. Peta på varandra för att vi har tråkigt. Prata om killar, dom vi hatar och dom vi älskar. Skämta om vems katt som först kommer spricka för att dom nu är så stora. Vem ska annars sminka människorna som jag sedan ska fotografera, vi är ett team. Ta bilder på varandra, samtidigt som det ser ut att vi sitter på en toa, hahahahha,  bara vi fattar.
Bara vi fattar, för vi är vi. Vi är galna, vi är inte normala. Men vi är vi! Och vi är inte vi, utan att dte är båda vi. Shit vad snurrigt det blev nu.... Men, utan dig är jag inte komplett! ♥ 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback