» Kiropraktor

Halljdan, direkt efter skolan hämtade mamma upp mig. Vi tog snabbt en sallad från Ica som vi plockade från salladsbaren sjukt goda, och att man värkligen kan bestämma vad man själv vill ha. 

Efter det åkte vi in mot Täby för jag skulle till en kiropraktor. Har haft en sån sjuuuukt huvudvärk dom senaste månaderna, sån där som man aldrig blir av med, den blir bara värre och värre. Men jag har använt mina glasögon. Så det gör var liksom, the last way out.

Men när vi var dör, så visade det sig att det inte var något fel på mintt huvud. Det var fel på min svanskotan, och min rygg. Så han ska nästa måndag, böja, japp ni hörde rätt, börja tillbaka den :0 jag har liksom ont nu i ryggen...




Stackars mig.... :( men det kanske är vört det, senare.....



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback