» idag

 
Halojsan. Fick stannar kvar hela dan i skolan idag (:D) Så käkade lunch där osv. Men efter lunchen så gick i alla fall jag, Frida och Brallan ned tillvattnet för att jag kom på att jag hade med mig kameran. Och frö att vi inte hade något bättre för oss. Här är lite bilderr som Frida tog på mig.
Efter det hade vi bild. aaaaa, alltså jag värkligen ÄLSKAR bild. vet inte vad det är med det, men dert är bara så sjukt kul!  Fick fick hålla på att måla, eller skissa aknske man ska säga, på staflier. Jättekul, men faktiskt ganska svårt.
det gick ut på att nån, eller några fick vaa modeller, sen fick vi andra skissa av dom, vissa gånger 15min, andra 10 och tillsist bara 1. Så det gällde att hänga med och rita så fort man bara kunde.
 
Jacka HM | T-shirt HM | Jeans Levis | Skor Dr Martens
 
Haha, vi hade vikare idag på bilden. Och när vi var klara kom hon fram till mig och sa att det vart jättefint och hon såg att jag hade gjort det förrr. Men det enda var att hon blev lite paff när jag sa att jag bara hade gjort det en gång tidigare, eller vi alla hade gjort det tidare, rättare sagt på bildlektionen innan ;)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback