» Hem till Mikael

Haloojsan, satte mig nyss i bilen med med min fina termomugg. Vart sjukt sugen på te, så var ju tvungen att göra lite och ta med ;)

Vi ska hen till Mikael, min morbror, han har nyss fyllt 37år. Så det ska firas med släkten i hans lilla lägenhet. Haha, undrar hur vi alla ska få plats :O
Tröja Bikbok | Banduea bh Bikbok | Boyfriend jeans HM | Termomugg Åhléns 

Malik sov över. Vi väcktes vid 7? Av att Kiwi låg och pep på golvet.... Hon ville ut och få göra sitt. Men ingen av oss var direkt så pigga på att gå ut med henne.... Ingen sovmorgon för henne inte. En sak med mig, jag brukar kunna somna om, med inte Malin, haha. Hon brukar gå upp före 9. Iförsig skönt ibland, man hinner med så sjukt mycket mer på dan känns det som :0  Datorn stod precis bredvid sängen. Så vi satte på fortsättningen av filmen vi såg på innan vi somnade i stället.
Men det tyckte inte Kiwi såklart om... Så det slutade med att jag mutade upp henne i sängen och nästan höll fast henne för att hon skulle slappna av... Ingen bra ide, dom piper bara mer då :/
Men jag gjorde som hon ville. Ibland är man bara dum. Liksom varför inte få saken gjord så man kan fortsätta livet, typ...?

Resten av morgonen spenderade vi i alla fall genom att kolla på film.
Tills klockan 10. Haha, låter jättetidigt, men man hinner med 2 glans filmer på 2h. Då åkte vi ner till skolan, för Friluftsfrämjandet hade försäljning där av skidprylar. Eller man kan själv sälja sina grejer där och få pengar för dem. Vilket var skitbra då mina pjäxor är liiiite för små. Förra året tappade jag båda stor tå naglarna pga dom, Hehe. Så det var kanske dax för nya...
Jag hade sjukt tur! Hittade både pjäxor och nya skidor. Bra pjäxor och skidor. Snygga också. Vita pjäxor och helröda skidor, med twin tip :D så nu har jag ett helt sätt, med både kläder och utrustning ;)

Nu är vi strax framme. Ha en bra söndag :D



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback