» hej

Hallojsan! Igår kväll blev det bara en myskväll. Först åkte jag hem direkt efter skolan, pluaggade lite tror jag också (Wow) Sen åkte jag ned till skolan igen, vi hade en obligatorisk danskväll. haha. Jadu, gick sådär. Varmt, skulle jag beskriva det.... Frida åkte sen med mig hem, vi spelade litte kort, prtade en massa och kollade på ph,
 
I morse vaknade jag och frida runt halv 10. Det vart lite brådis då hon skulle ta en buss 2h senare OCH hinna rida innan. Tur att hennes stall ringer ca 10min hemifrån mig ;) Men hon hann, tror jag i alla fall....
 
Idag har jag gjort nada, nichts, nothing, nekas osv. Inte ett skit på ren svenska.
Eller jo.... läxor, eller inte helt... haha. Har börjat på 2 heeeellt oliak uppsatser som ska in nästa vecka.  Usch och blä för 9:an....
 
 En bild som ingår i min en auppsatt som ska till syslöjden


Sophie - Livsstilsbloggare i Karlstad!
02 November, 2013 - 23:11 / BLOGG: http://sophiehelena.blogg.se

bra tips :)

Svar: Tack så mycket :D Har du haft en bra dag?
My Fredblad

Sanna J Bizzozero
03 November, 2013 - 23:11 / BLOGG: http://ssannabizzozero.blogg.se

Snygga tröjor!

Svar: Tack så jättemycket!
hade du en bra dag igår då?
My Fredblad


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback