» Hallojsan

Efter skolan åkte jag hem, käkade lunch och sen skjutsade morsan ner mig till alverbecks. Skulle på "arbetsinterljuv" för att kanske få chansen att få börja jobba där nu under vintern. Tror det gick ganska bra, gick typ på 5min. Men vi fick med det viktigaste. Hade även med mig mina referenser från praoen och från Hanna.


Efter det åkte vi iväg och skulle fördriva lite tid. Vi gick på chilli och jag hittade en massa julklappar. Tjoho, nu har jaga bara hälften och lite till kvar...! 

På kvällen åkte vi vem till Malin, hon och jag satt och pratade, spelade kort, spelade andra spel, candycruch hat älskar det spelet, och så kollade vi på tv. Ska även hem till henne ikväll :)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback