» Grattis Mikael!

Tårta och fikat
Presenter och present öppning
 
 
åhh vad jag är trött just nu! Påvägen hem stannade vi på väringgården och käkade mat. Ingen var direkt dugen på att ställa sig och börja laga mat. Jag tog en kyckling med ris och tomatsås, den är så sjuuuuukt god! Mumma.!
 
När vi kom hem hoppade jag direkt in i duchen, kände mig fryssen och bara anmällt uchig. Magen hade också kaggat ihop sig. vet inte varför, kasnke varit lite mycket den här veckan.. och nästa. Fuck onsdag. Men vemfan bryr sig om vad i helvete jag vill....... nobody gives a fucking shit, som man säger.
känslan av att vara ny duschad och dra på sig Onepiecen heaven in a piece of clothes. Så ni kan gissa vad min nivå är på just nu. haha.
har precis sätt klart på solsidan, ska snart däcka. Ska bara ta en till kopp te, och nått att käka, är jättehungig, igen :/
 
se ya later



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback