» Godmorgon

Hallojsan alltihoppa! Igår... Vad hände då?

Jo, efter skolan åkte jag hem som vanligt. Men efter lunch åkte jag och morfar och gick ut med hundarna. Haha, dom hade legat stilla hela dan, så det var en väl behövlig promenad dom fick. Efter det åkte vi och storhandlade, vi skulle köpa bara lite av det mest nödvändiga, men det är svårt, om allt nästan behövs.

På kvällen fick jag göra maten tjoho, har inte fått göra det på jääättelänge. Fack vad kag hatar det här. Jag gjorde i alla fall kycklingstrimlor i hemmagjord tomatsås med ris till. Enkelt snabbt och förvånansvärt jävligt gott också :) värkligen äääölskar att laga mat. Och att gå vara själv i några minuter med högsta musik på ;)


Sverige matchen.... No coments on that...




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback