» Dm Retro?

klicka på bilden för att komma till deras hemsida
 
En ganska ny affär, som blivit mycket omtalad. både bra och dåligt har sagts om den. Själv tycker dom har faktiskt riktigt fina kläder, lite flickigt men ändå så man står ut... Haha Har dock inte haft tid, ork eller pengar att kunna köpa mig något därifrån. Och jag kan inte heller beställa hem grejer utan då måste morsan göra det, så att jag sen ska föra över pengar osv Och då blir det jobbiigt igen :(
 
Har även satt ihop en liten "önskeoutfit" från dom
Mobilskal LÄNK | Klocka LÄNK | Jacka LÄNK | Tröja LÄNK | Mössa LÄNK | Shorts (LOVE THEM) LÄNK
 
Åhhh, bara att kolla på alla fian kläder ger en lite ångest över hur mycket fint som finns att köpa, och sen att man ser att man skulle värkligen ruinera sig själv om man skulle köpa allt. Tycker jag är duktig som har ståt emot allt nu jättelänge för att spara ihop till julklapp. Applåder till mig tycker jag att jag förkänar.



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback