» bio

Hallojsan, igår vart en sån där dag när man egentligen inte orkar göra något. Man bara sitter där och stirrarr ut i luften. Men dom flesta vet att jag kan vara så, i max någon timme, sen måste något hända. Så jag och mamma åkte in till stan, träffade upp mikale Min morbror och käkade för att sedan avsluta dagen med bio!
 
Vi åkte in till Sergell, käkade på kungsahllen,å kul, det var typ någon unge som skulle sjunga för att "undeålla" en när man åt. Problemet var att  vissa lägen kändes det som om hon/hon var heeeelt tondöv. Det blev (självklart) Grekiskt (muuuums, skulle allvarligt kunna överleva påd en) När vi var klara så hade redan alla butiker stängt :(((( Så vi gick ner till ett fik och satt där ett tag innnan det var dax för bion.
 
Vi såg nog vääääärldens roligaste film. Skrattde så jag nästan satt och grät. Den var så jukt rolig. Vi såg Jackass Bad Grandpha,den lät fett tråkig. Eftersomd et var en jackass. Men ojojoj vad fel h´jag hade innan jag såg trailen. Mamma och Mikael var lite fundersamma till filmen, me fter lite tjat så vek dom sig. Tror inte heller odm direkt ångrade sig efterråt :)
 
 
Alltså den ungen.... Han borde typ få pris för en sån bra insatts! Sukt duktig, jag skulle ha dött av skratt av att spela in alla scener. Det är värkligen one shot man har på sig...

 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback