» Usch...

För någon vecka sen sa E att det hade varit en mus i hennes rum. Hon trodde katterna hade tagit den, så vi letade inte så speciellt mycket efter den.

För några dagar sen har jag börjat att känna en konstig doft i mitt rum. Har inte tänkt något speciellt på det, förens igår.

Jag kände att själva doften kom från en av mina garderober, rättare sagt, garderoben med alla träningsprylar. Trodde först det var benskydden, men det var det inte.

Sen slog det mig i dag var det kan vara... Musen...

Så idag när jag kom hem, så bankade först mamma och sen jag sönder golvet i garderoben, och mycket riktigt, där under den, låg den, död....

Riktigt äckligt :/ men nu är den borta, städade rent alltihopa så nu luktar allt citron. Bokstavligen citron, eftersom jag kanske tog liiiiite mycket rengöringssprej :P


Trackback