» snodde bilder av malin

Hejsan, idag åkte jag och mamma hem till Malin och Annse. Vi var ute med hundarna och gick längst golfbanan och förbi hundklubben. Efter dom fått sitt ute käkade vi lunch, det blev en repris på deras påsk mat från igår :) Vi åkte hem vid ca 5. Sen dog jag i soffan och senare på kvällen tog jag och mamma några mackor med te :)
 
Nu sitter jag och kollar igenom bilder, tog lite på Kiwi. Hittade bilder osm malin tog med sin kamera från i fredags, snodde några som kommer här under. Dock är zoomen heeeelt åt helvete, men men, ibland kan man inte lita på självutlösaren ;)
 
 
Jag och Malin (längst ut) är egentligen lika länga, jag står bara lite konstigt ;)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback