» min dag

Hejsan, i morse ställde jag larmet på 7.3o för att jag skulle ha gott om tid att göra mig i ordning osv inför konfamötet.
 
Gick sedan upp från själva sängen 8.45 Haha. gjorde mig i ordning och fixade frukost som bestog av omeett och kyckling, fråga mig inte hur jag tänkte där.... Men men vissa dar får jag ryck och vill du ha "riktig" och lagad mat till frukost ;) Men det blev riktigt bra, förutom att jag råkade bränna den första :(
 
Gick till bussen vid 9.45, fick springa den sista biten. som vanligt. Men busschafören var snäll och stannade så jag kunde åka med :D
 
Julia gick på bussen sen när den åkte förbi henne, sen åkte vi till bromma för att sedan byts till tunnelbanan., sen var vi framme. Vi gick den korta biten från tunelbanann till kyrkan, dock kom vi dit för tidigt så vi stod och vänatde ganska länge på attd et skulle börja.
 
Vid 11.oo vard et gudstjänst, i mitten av den roppade dom upp alla konfermander så vi fick vära biblar. Så tills midsommar ska jag ha läst en del i den, men det är gott om tid, så borde hinna ;)
 
Efter att gudstjänsten var klar hade vi konfermander + ledare ett litet möte, där vi skulle lära känna varandra bättre. Det roligaste där var att julia trillade av stolen :P haha
 
Efter alla möten och att vi var klara åkte vi till vb och jag köpte två tröjer.
 
Vid 14.oo kom mamma, sanna och elisabet dit, så vi gick och såg "små citroner gule". Den var helt okej, dock satt det några bakom oss, och deras skratt var nog roligare än själv skämten, haha.
 
 
 
Efterd et åkte vi direkt hem, och sen dess har jag inte gjort något speciel. Jo jag gjorde i ordning middag, sen skärde jag upp äppel och apelsin bitar som mamma och jag hade som söndags-mys. Mumms.
 
Dock så skickade frida hela tiden bilder på min vara choklad, då blev mina öppelbitar inte liak goda längre. haha :P
 
 
Jsut nu sitter jag i soffan och hålle rpå att soman, ska gå och ta bort allt smink, sen blir det att drömma sött.
 
GODNATT  ALLESAMMANS



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback