» min dag

Halojsan. Idag hämtade mamma mig i skolan, slapp vänta ca 1h på bussen. Yejj :D haha
 
Nej men när jag kom hem, gjorde jag inget speciellt... Sen kom mamma kommpis över, Sofia, hon stannade här på lunch och åkte vid ca 2-3 tiden.
 
Vid 7 åkte vi över till Hanna och dom. Jag tog med mig all fotoutrustning och tog bilder på Thomas som han skule använda till sin hemsida. Sen blev det lite bilder få ture hoppade omkring, haha ;)
 
Ska ta med kameran til skolan någon dag också, så jag får mera bilder att ge till er och även som han kan använda sig av :D
 
Sen gick vi igenom lite mera snabbt om hur jag ska göra med hämtning av killarna på onsdagarna :D Så för er som inte vet så ska jag hämta Hannes och Ture från skolan och ta med dom hem och laga middag med dom och vara med dom tills Hanna eller Thomas kommer hem från jobbet.
 
Nu håller jag på att planerar med Adam och Frida inför i morgon då vi tänkte åka in till stan och se på bio. Innan jag somnar måste jag också kolla efter ett par skor, eftersom jag ska skicka tillbaka två som jag fick i födelsedagspresent av mamma. Eller lösa det på något vis i alla fall. :)
 
Hittade den här fina bilden idag när jag googlade runt lite, haha, bästa på länge.
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback