» Mar. 11, 2013

Hejsan. Idag hade jag och Malin våran egna idrottslektion. Det var jättekul och det gick faktiskt ganska bra, inte för mycket kaos i alla fall ;)

Vi hade en "mini turnering" där vi hade en massa olika sporter som vi blandade. Jag fick prata i mikrofonen, då Malin inte "vågade" haha. Det var jättekul, förutom att jag hörde mig själv. Inte lika kul :(

efter det åkte vi hem till henne. Vi var ute och tog foton, såklart ;) Vi var ute i ca 5 min, redan då hade vi hunnit halvt dött, både av skorna och av kylan. Dock så tappar man känseln i händerna ganska snabbt :P haha.

Dock så han vi Inge få in bilderna från hennes datorn till min, eftersom hon skulle iväg till dansen och jag skulle hem. Men sen så visste inte hon heller hur man skapade en " hemlig " mapp på Facebook, så vi får försöka fixa det någon Annan dag ;) så ni får tyvärr inga nu :(

När jag kom hem gjorde jag middag år alla. Blev egna panerade torskfileer med ris, sallad och hemma gjord citronsås. Blev helt okej slutresultat, dock skulle jag kryddat fisken mera, den smakade nu alldeles för mycket.... Fisk :P

Nu måste jag i alla fall sova, om jag ska orka gå upp imorgon, kommer nog inte orka det i alla fall, men men. PUSS OCH KRAM


Trackback