» Idag och i morgon :)

Hejsan. Idag började dagen med att min handledare var ca 30 min försenad.... Och jag sol var rädd för att vara sen, eller var det, med en minut :O haha

Idag fick jag hjälpa en tjej att gå igenom alla bidrog som skickats in för lilla Mell., Några var faktiskt riktigt bra, andra var helt okej och andra borde banans att någonsin spelas igen. Haha, att människor inte kan höra hur tondöva dom är. Det är därför jag inte sjunger, så slipper det bli så och ingen tvingas lida :)

Efter det i alla fall kokade jag kaffe, fixade ordning fikat åt gästerna och på slutet av dan kollade jag på när dom spelade in :)

I morgon är jag ledig eftersom det är långfredag. Ska hem till brallan då och hjälper henne inför tjej middagen, sover också över där. Mera om det i morgon :)

Ikväll ska jag vara wify och laga maten, sen kommer Malin på kvällen. Då blir det torsdagsmys ;) Får se om hon vill ha sin present då eller på fredag, hon fyller år den 2 januari, därav tjejmidagen på fredag :) hoppas hon gillar den, den är en liten chansning, för hon kommer antingen helt älska den, eller inte ;)

Bild från i morse


Trackback