» Hejsan

Frida sov över här i natt. Vi kollade på nån film men somnade realativt tidigt, haha. Vi hade planerat att ha filmkväll och ligga och prata hela natten. Mamma ville att vi skulle ha Kiwi, men eftersom vi skulle kolla på film hela natten, ville vi få lite sömn och jag hade träning som jag skulle vara tvungen att orka, så vi tog inte henne. Haha, i efterhand skulle vi kunnat haft henne dock :P
 
På morgonen vaknade hon före mig, så då började hon kolla på en film på paddan. Skönt med någon som tar för sig lite och inte bara skulle lagat och kollat i taket XD. När jag lite senare vaknat till liv kollade jag med henne. Det var en sån där film som är jätte sorglig samtidigt som det är det där riktiga Amerikanska typen.
 
Vi käkade sedan frukost och gick därefter till bussen. Efter träningen åkte jag med Julia hem till henne. Vi gjorde oss i ordning, duschade osv och sen åkte vi till Tuva som hade Tjejmiddag. Det blev vi 3 och 2 till. Jättemysigt fakriskt :D
 
Lite stelt i början eftersom jag bara kände Julia och Tuva, och som sagt, när jag tycker det blir stelt och pinsamt, kan jag börja prata om vad som helst. Haha. Så Julia pikade mig en och annan gång för det under kvällen :P Men vi hade nått att prata om i alla fall. Dock var samtalsämnerna väldigt stela, men men.
 
Efter vi hade käkat gick vi ner till strandne och var lite snabbt ute på isen, gick tillbaka kanska snart eftersom fötterna domnade halft bort. Usch.
 
När vi kom tillbaka fixade vi i ordning mys och kokade te, jag fick vääääääärldens jättemugg. Det var gigantisk :O Haha, en sån vill jag ha hemma ;) haha
 
Mamma hämtade oss därifrån och nu sitter jag här hemma och bloggar.
 
Juste, jag fick en födelsedagspresent av Tuva också :D Jättefint nagelack + Läppstift. Lite roligt eftersom jag har tänkt köpa ett läppstift i liknande färg, vilket jag nu slipper :D Tusen tack igen <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback