» Jan. 16, 2013

Som vanligt vid den här tiden sitter jag såklart på bussen. Fick panik 5min innan jag skulle gå till bussen då jag kom på att vi skulle åka skridskor. Som tur var så var väskan redan packad från förra gången, så det enda jag var tvungen att göra var att packa ner en tjocktröja, så jag inte skulle dö av kylan.

Idag hämtar mamma mig så jag kommer hem snabbt. Då ska jag försöka springa, får se hur det går med all snö, eftersom det inte blev något igår. Ska också kolla igenom bilderna ochså.

Tog lite på Ninya och liv. Men eftersom dom inte var så samarbetsvillig, han jag inte riktigt ställa in ljus/utlösaren rätt. Men jag hoppas man kan ljusa upp dom lite :)

Idag är våran längsta dag, förutom fredagar. Så får se om jag håller mig vaken. Plus att jag ska sjunga med Moa direkt på morgonen, och om inte det räckte skulle jag sjunga en speciell stämma. Tro mig, det låter inte bra... Kommer dö.

Bild från igår. Puss och hej




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback