» Jag är en sån person som tycker singel livet är okej. Jag vägrar att min lycka ska baseras på en annan person.

Hejsan. Sitter just nu i bilen påväg till Anneli med mamma. Hundarna tycker det är topp eftersom när vi år framme väntas en lång promenad.

Vaknade vid 11, av mamma. Packade sedan klart väskan med saker som ska med till farfar.

Tog också med kameran, jag och pappa kanske skulle testa göra en sak.

Bussen går vid kvart i 5 från centralen, och för att inte bara slappa hemma, ska vi åka till Anneli.

Får se hur bloggningen blir uppe från farfar. Teckningen där uppe är inte så att säga topp topp. Men med nya mobilen och simkortet, känns det faktiskt som om jag har haft bättre teckning. Får se hur den är där uppe :)

KRAM MY




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback