» Dagarna

Hejsan! Igår spenderade jag och Malin den sista lediga dan inne i stan. Jag hittade en massa saker. Även klänningen och örhänge som jag har på mig på bilderna undert. Hittade också ett annat par örhängen, mjukishorts, linne och en militär grön tröja som jag hade på mig idag :D
 
Eftre vi hade varit inne åkte hem varför sig hem till sig, men senare på kvällen kom hon till oss. Då passade vi på att ta ännu mera bilder, eftersom hon ville se hur blixtrarna och dom fungerade. Alla bilder under är tagna av henne :)
 
Första skoldan flöt på helt okej, kändes dock som om jag skulle somna under matten, men lyckades hålla mig vaken med Malins hjälp. Mamma hämtade mig eftersom hon också slutade 4.
 
Nu är jag hemma ensam med yasmina och hundarna. Testade förut att frysa in yoghurt så ska senare på kvällen kolla hur det har blivit, nyttigare än glass i alla fall.
 
Tänkte springa idag, men redan i bilen påväg hem, kände jag att, nej inte idag. Måste börja träna igen, min kondition ligger på noll just nu :(
 
Just nu ligger jag och gosar med Spparris, ska sätta på en film som Bulan tippsade mig om, man kan säga att det blir en lung kväll.
 
HA DET BRA OCH SIMMA LUNGT
 




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback