» Sovmorgon

Hejsan, idag vaknade jag vid 7. sovmorgon.... Haha, egentligen vaknade Kiwi redan vid 6, men jag stoppade bara ner handen i buren för att visa att jag var här, och det funkade till min lycka så hon somnade snabbt om.
 
Vid 12 kom Julia hit, skulle ha möta henne vid bussen. men något hade bränt fast på botten av ugnen var jag tvungen att vädra hela huset. Bakde bröd, så när degen skulle jäsa skulle jag möta henne, men planerna blev så att säga ändrade...
 
Nästan hela dan har vi skruvat ihop Ikea möbler. Eller en dubbel säng och ett skrivbord, men sängen gjorde vi bort oss lite och var tvungna att göra om en massa. Mina händer värker fortfarande, känns som man nästan har fått brännsår efter skruvmejslarna... usch
 
Sen på kvällen lagade vi också middag till alla eftersom mamma åkte bort. duktiga tjejer vi är ;) 
 
Julia åkte hem vid ca 10, sen dess har jag och Kiwi legat och mysigt i min söng. Hon borde åka ner i buren, men hon är alldeles för söt för det. Men när jag somnar måste hon det, annars kommer jag behöva gå upp redan vid 2 i natt och det har jag ingen direkt lust med...
 
 
Bild från i morse vid 7. Trodde aldrig jag skulle skriva det, men men. haha



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback