» Idag

Hejsan allihopa.

Sitter i soffan och lyssnat på musik i hörlurarna. Har lagt mina vanliga rosa på något bra ställe, för bra så att säga. Så nu har jag ett par vanliga vita iPhone lurar. Men snacka om att det är skillnad på ljud från hörlurar till hörlurar. Dom här måste man ha jättelång på och alla runt omkring hör vartenda ord iallafall.... :(

Men men, idag åkte jag och Frida i alla fall in till stan. Hittade en massa saker, min konto tyckte dock våran lilla tripp inte var så kul, så nu är man pank igen...

Men jag hittade iallafall mina kära nitar som jag har pratat om sen i somras. Hehe. Köpte 2 paket, så hör ska det nitas! Eller vad man nu säger när man sätter på nitar på saker... Sen hotade jag en massa andra saker, te.x två halsband, ett ska jag dock lämna tillbaka, kändes inte lika bra hemma sons det gjorde i affären :/

I morgon är det träning med laget på puls och träning, sen blir det snabbt hem för att duscha och gå över till Hanna m mamma och käka middag och ha fredagsmys. :)

På lördag vet jag inte vad jag ska hitta på, mamma tycket jag ska hoppa träningen eftersom mina knän börjar kagga ihop igen :( så träning 3 dag i rad tyckte hon inte var optimalt :/

Men på söndag är det träning igen, får se om fd Skå är med då, eller om det bara blir vi ;)

OBS INLÄGGET SKULLE PUBLICERATS IGÅR!




Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback