» hola

Hejsan, efter ha tagit bilder på kiwi tog jag en snabbt på mig själv. Ser nästan ut som jag har smilgropar O.o
 
Ligger just nu på golvet med datorn på magen och huvudet i Kiwis bur, där hon ligger och sover. Jag fick för mig något dumt och bestämde mig för att ha henne hos mig i natt... Får ae hur det kommer gå.
 
Idag på ikea blev det inte som planerat, hittade inte sängstommen jag ville ha, eller dom hade slutat att sälja den rätare sagt, så då körde det ihop sig. Hittade dock den spegeln som jag ville ha, plus en hylla. Men eftersom vi fick hemleverans kommer det komma i morgon någon gång på dan.
 
I morgon är dey träning, men killarna och juniorerna, får se hur det kommer gå. Om jag går rättare sagt, hållde på att somna hela dan idag, och hanna och killarna skulle komma och sen måste jag börja skruva ihop alla ikea grejer, men vi får se...
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback