» Nej det är inte okej...


...Barn handfaten på Ikea när mig till knäna. Jag får väll ge upp, jag är lång, haha.

Igår åkte mamma och jag till Ikea på kvällen, vi köpte en massa backar så vi kan fixa i ordning mera nere i källan.

Efter det åkte jag och träffade upp Malin, vi spelade lite kort sen tog vi bussen hem till henne. Båda vart rätt så trötta mot kvällen, så vi satt och kollade på en film. Efter halva somnade Malin och jag kommer ihåg typ halva, haha, vi är så duktiga... :)

Jag sitter nu på tunnelbanan påväg in mot stan. Ska möta upp Paulina och dom och käka lunch. Myspys :)

Världen hemskaste ska hände idag... När jag satte mig på bussen i morse, tog fram mobilen och hörlurarna, plockade fram Spotify och förberede mig för att åka en lugn och skön bussresa helt avstängd från resten av världen... Men nej. Ena hörluren hade slutat fungera. Lifes is over. Så nu sitter jag här, bara halvt avstängd mot alla andra. Som inte det vore nog så har ljudet försämrats på dom med ca 100% också :( buhuuu



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback