» Min dag

Hur man kan sammanfatta denna dag, Långtråkig, onödig men endå så jävla skön. 
 
Vaknade runt 11, käkade frukost och kollade på julkalendern. hatar den fortfarnde ika mycket. Det blir som att man måste se den, för att få hoppet om att den kanske ska bli bättre.... Men den kanske inte heller direkt är gjord för 15 åringar heller. haha.
Mamma åkte hemifrån runt 12, hon och hennes "vännina" haha, äslakr det ordet, skulle iväg över natten någonstans och komme rhem i morgon. så jag vart själv, med hundarna.
 
Gick en långis med dom i skogen. Eftresom dom ska hålla koll på mig, inte att jag ska behöva hålla koll på dom när jag går med dom utan koppel, så varge gång alla tre var framför mig/kollade bort. Typ slängde jag mig bakom en stor sten eller sprang och gömde mig Om det var någon som såg mig vill jag bara säga förlåt, nej jag är en psykopat som brukar göra så.... haha. Det kan inte ha sett ut som ett normalt betende.
Men det funkade och i slutet av promenaden gick alla tre och stirrade på vartenda steg jag tog. När vi kom hem, däckade dom också. 2:0 till mig! ;)
 
Andra småsaker jag gjort under dagen:
-Ätigt
-Jag har gjort en massa inlägg för veckan som kommer. Jag suger på att komma på inlägg och när jag väl komme rpå något, gör jag typ 4 st och gör dom till tidsinställda inlägg. Alla 20 days är sånna, också för att fylla på bloggen om jag inte har bloggat under dagen för att ni inte ska gå tomhänta när ni besökt mig.
-Sen har städat mitt rum, och stökat ner det för den delen.
-Dampt ringt alla i min kontaktlista och försökt få hit någon, men det uppdraget gick ju sådär :(
-Gjort iordning en outfit. Ifall jag får helt torka på morgonen, som jag oftast får, är det skönt att ha något klart som man vet "funkar". Den hänger nu på en galge på mig vägg.
-Ätigt lite mer
-Plockat fram skridsko saker. Hade tänkt åka ner till skridsko discot med T&H men dom var hos sin mormor och morfar. Dom går i sexårs och i 2;an, så då hade man fått göra i alla fall någon glad :)
-Duschat, tyckte det var dax. Rakade tillochmed benen, redan där ser ni hur mycket tid jag bara försökte döda.
-Spelat in lite grejer inför klädbytardan som mamma ska ha.
-Tagit bild på himeln + frusit ihjäl min händer
-Ätigt ännu mer
-Fixat lite smågrejer med bloggen. Funderar på att göra en ny design, än utan sidomenu, så att inläggen blir i 1000pxl istället för 720pxl. Vad tycker ni?
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback