» Day 9. My favorite season, and why

Jag tror faktiskt inte att jag har någon direkt favorit. Men om det står mellan liv och död och jag måste välja någon. Blir det nog vintern, supriiiize.
 
Älskar när det blir mörkt ute och man kan ha tända ljus typ 24/7 här hemma. Dock blir man väldigt trött av att gå till skoln när det är mörkt och komma hem när det är ännu mörkare....
Älskar att få åka skidor, jag är dock inte så duktig, men det är bara att åka ännu mer. Tagga på slutet av jullovet ska jag m familj, plus Malin och Nicole m familj upp till, Fjällen, sälen ? skit samma, någonstans med snö och skibackar!
Sen älskar jag nyår, eller förhoppningarna om nytt år ny början osv! Man får liksom hopp igen :D
All snö! Sjukt kul när det blir kaos, ingen kommer fram skolan är tvungen att stänga! Liksom, när händer det någonsin något kul annars? Men när snön kommer, kommer alla miljader facebook och instagram inlägg om det, haha.
Att få ha på sig mössor! Älskar mössor! bad har day? Ta bara på dig din mösa. Dock så har jag iingen bra i år... Ett måste på inköpslistan för i år!


amanda
12 December, 2013 - 07:41 / BLOGG: http://liindstrand.blogg.se

fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback