» Day 11. My favorite movie

Om jag ska vara ärlig har jag faktskt ingen riktig favoritfilm. Brukar alltid få tuppjuck efter halva och ger upp slutet. men jag kan berätta om dom bra som jag senast såg? :)
 
Jackass Bad Grandpha, höll på att skratta ihjäl mig. Hade förväntat med en sisådär bra jackass film, haha
The Hunger Games catching fire, Ja vad ska man egenrligen säga, älskar sättet dom är gjorda på, så sjukt bra gjort!
Honey Daniels, älskar filmenr, som är riktigt amerikanska när allt blir skit och sen löser sig allt och det blir tillslut alldeles underbart.
 
Och där tog min bra filmlista slut, haha. sSom sagt, suger på at titta på film


Felicia
13 December, 2013 - 18:08 / BLOGG: http://keyi.blogg.se

Sv: Tack så mycket :)
Jag vet faktiskt inte. Tyckte bara det verkade roligt att blogga och då började jag =D Du själv då? :)


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback