» Dagens

Topp LIKNANDE KÄNK | Byxor LIKNANDE LÄNK | Halsband LIKNANDE LÄNK | Armband LÄNK 
 
 
Hade idag på mig för första gången mina nya rosa byxor från stadsmissionen. Så sjuuuukt sköna! Dom är lite stora, men gör ingenting då man kan ha dom boufriendjeans istället för att ha dom uppe nästan vid midjan :)
Tänkte att det rosa skulle passa in med allt röda och juliag idag på skolavslutningen nnnnoooooooot!
 
Tyckte inte att det var sådäör frukansvärt kallt ute idag, tills för någon timme sen då jag tog fotona. Var ute i ca 5min och höll på att frysa arlselt av mig! Sån där kyla som kryper unde rhuden på en... brrrrrr, Dock ser det inte kallt ut, bara slaskigt och äckligt... Usch, bara några dagar till juul och det kunde lika gäna vara oktober :)


S A N N A
20 December, 2013 - 16:32 / BLOGG: http://almasannaperssons.blogg.se/

snyggt!! cool stil :)

Anonym
17 December, 2013 - 16:32

Älskar din stil! Så otroligt snygg!!! <3

Natalie
26 December, 2013 - 16:32 / BLOGG: http://thaothi.blo.gg

Snygg outfit!


Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback