» Valborg på rosenhill

Hejsan, Idag vid 20.oo åkte vi upp till rosenhill så vi skulle kolla på någon maj-brasa och inte bara den som blev när vi tände grillen. hehe. Men eftersom mamma är något "fan" av dom, åkte vi bara upp till rosenhill som ligger ca 3min hemifrån.
 
Det var.. Kallt. Men jag hade med mig kameran jag tröstade mig med :D
 
Älskar hur dom har blandat oliak stilar på allt, och hur det ser lite "Gammalmodigt ut"
 
 
Inuti som ett växthus hade dom ett litet kaffe där dom serverade mat och så, vi gick in där snabbt innan dom tände själva brasan.

 
Älskade fönstret och det "lantliga looken"
 
Påväg ut från caffet och påvägen mot brasan, var det solnedgång. Passade då på att knäppa några bilder 
 
 
När vi kom ned var den fortfarande inte tänd, men alla började samlas. När alla väl var där nere delade dom ut sånghäften. Vi skämtade lite snabbt om att dom nog skulle börja sjunga innan, för att hålla kvar folk i kylan.
Men det blev så...
Så i kylan började alla sjunga, haha vart lite stelt ett tag.
 
 
Sen när dom väl tände på brasan, kom den igång riktigt fort. Såklart var det barn framme som lekte med pinnar. Och såklart var jag tvungen att ta bilder på dom, dock inte med deras ansikten, man vet aldrig, men det kanske inte är så kul att bläddra runt och hitta en massa bilder på ens barn på någons främlings blogg. hehe
 

Maffig blev den allt
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Vår lilla hemlighet)

Har du en blogg/hemsda?:

Kommentar:

Trackback